יום שבת, 26 במרץ 2011

a fashion-outsider

הלקוחה שבחרתי היא בעלת הבלוג  :"Style Bubble -
 Susie Bubble"
  בחרתי  בה מהסיבה הפשוטה שסגנון הלבוש שלה מדבר אליי. השילובים שהיא בוחרת לעשות בין בגדים שונים וצבעים שונים  הם בעלי היגיון ויזואלי המתגבש ממש לכדי יצירת אומנות. היא נראית כמו ציור , לא סתם אני אוהבת אותה...
 גם אם היא לובשת בגדים ממש נועזים , צבעוניים  ו"קשים לעיקול" תמיד זה נראה הרמוני ומעורר השראה, יש בה איזה עדינות וקלילות שנשמרת למרות הכל ...  היא הולכת עם עצמה עד הסוף ולא מהססת - זה מדהים בעיניי! היא כל כך היא וכל כך שונה מפעם לפעם.
בחורות כמוה - הייתי רוצה שיהיו הלקוחות שלי. בחורות  אבנגרדיות, ומלאות בתעוזה , המתלבשות מתוך רגש אישי המזוהה רק איתן. ומתוך צורך לביטוי עצמי.
קצת על הבלוג ועליה:
סוזי באבל: בלוגרית ומבקרת אופנה ידועה, חיה באנגליה.
הבלוג נוצר ב 2006 ומאז לאט לאט נוצרה סביבו הצלחה גדולה בכל העולם. הבלוג מסקר דברים שקורים בעולם האופנה.

סוזי באבל מסתובבת בעולם ומוזמנת לתצוגות, ולסטודיו של  מעצבים . היא בוחרת לצלם  ולכתוב על העיצובים בבלוג את מה שהיא אוהבת וחושבת שמעניין . אין פוסט שהיא לא משתפת את הקוראים  בצילומים של עצמה לבושה בחיי היום יום שלה-  היא לבושה מכף רגל ועד ראש ולא משאירה "קצוות לא פתורים".  יש לה תור אופנה במגזין dazed and confused
האהבה שלה לאופנה התחילה כאקט מרדני נגד ההורים ונגד ה"החבורה הפופולארית" בבית הספר, אקט זה התפתח לצורך, ועכשיו זו התשוקה הכי גדולה שלה.
השם Susie Bubble הומצא לה כשהייתה קטנה כי תמיד נראתה שקועה בעולם משלה - בבועה!
תכונה זו עדיין לא השתנתה אצלה  -  אפשר לראות אותה לעיתים קרובות בוהה בחלל או מעופפת לצלילי האייפוד.
היא אוהבת כל סוג של אומנות שיש בה הרג , או אמנים עם אינסטינקט ההרג,
היא אוהבת להסתכל על הים כי הים מסתכל עליה בחזרה...
כל האינפורמציה והתמונות לקוחים מתוך הבלוג של סוסי באבל "Style Bubble".

תגובה 1: