יום שבת, 12 במרץ 2011

כל הציורים אצלנו


בימים אלה ממש פתחתי בלוג שיתעד תהליך עיצובי בקורס שבחרתי הסמסטר שנקרא " אוסף פרטי ". הקורס הוא בהנחיית מאיה ארזי ואליסה לוינטון. הבלוג יהיה בעצם ספר סקיצות פתוח ויראה התקדמות משבוע לשבוע לקראת הקולקציה הסופית ואחד הדגמים שיוצג בביקורת הסופית.
ובאשר לאוסף הפרטי: האוסף שבחרתי הוא אוסף הציורים של סבתא שלי - בלומה אודס , דוד שלי- עמנואל רונקין, ואמא שלי ענת רונקין נשרי.. ציורים אלה הם מאוד יקרים למשפחה שלי וכיום רובם נשמרים בקפידה בבית סבאתי שנשמר כדי לאחסן את כל הציורים. סה"כ האוסף מונה כ 400 ציורים.




בהמשך אספר בהרחבה על הציור המשפחתי







3 תגובות:

  1. וואו CV נשמע מרתק...
    כל האוירה הנוסטאלגית מזכירה לי מאוד את הרישומים של אנה טיכו.. לאיודע אם זה קשור אבל גם לה יש סיפור וחיבור ארץ ישראלי אובססיבי כזה ששווה הסתכלות.. אה זה ליאור.

    השבמחק
  2. היי צרי קשר בהקשר לפוסט זה , איימל artkobi@gmail.com
    תודה
    קובי

    השבמחק
  3. סבתא שלך היתה בת דודה של סבתי בידי. תמונות של אמא שלך וסבתא שלך. אגב דודתך שינקה היתה מאד מיודדת עימי והיתה בת בית אצלנו לצערי אין לי פרטים על התד הזה של המשפחה וקורותיה? צביקה מליניאק

    השבמחק