יום שישי, 3 ביוני 2011

מדידת טוואל 1


השבוע ושבוע שעבר הגיע השלב של מדידת הטוואל הראשונה. טוואל זה בעצם הדגם הנבחר תפור פעם ראשונה לאחר בניית הגיזרה.
הטוואל תפור מבד גולמי או בד אחר המתאים לבד הסופי של הדגם. מודדים את הטוואל על הדוגמנית ומתאימים אותו לגוף שלה ולמידות שלה.
מסתכלים על הדוגמנית לבושה בסקיצה תפורה ראשונית של הדגם ובודקים מה קרה לדגם בגזרה - איך הוא בעצם נראה כשהוא קורם עור וגידים והופך מאיור אופנה או איור טכני למשהו אמיתי ותלת מיימדי , לביש וחי.
זה הוא שלב מרגש קריטי ומלחיץ מעט ,לאחר שדמיינתי כל הזמן איך הדגם ייראה לפעמים יש דברים בעיצוב -שבמציאות - לא עובדים וצריך לשפץ אותם , ולהמשיך לעצב אותם עד שאתה אומר לעצמך זה זה!- כך דמיינתי את זה באמת: זה האורך המתאים , זאת הצללית, זה הנפח וכו'
במדידה שלי היו כמה שינויים: הכתף הייתה שפיצית ומרובעת וקצת תחפושתית והיה צריך לעדן אותה, קו החתך בחזה לא מתאים לעיצוב וצריך לשנות אותו ולגרום לא להיראות יותר חלק מהבגד, שינוי היקף הירכיים של השמלה בהתאם לדוגמנית,
מיקום נפח האפליקציה על הגוף ועוד ועוד....

תוך כדי שלב המדידה אני חושבת על ההדפס שאני רוצה לעשות על השמלה בבד הסופי שלה - איך הציור של סבתא שלי יתלבש על הדוגמנית בצורה הכי מחמיאה וחדשה.
אני צריכה להמשיך לחשוב על זה ...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה